דה מרקר, 3.8.23. מגזין שמנת,
שם המשחק: חיסכון פיננסי מותאם אישית
ריאיון עם גיא פישקין
המהפכה המקוונת הנותנת את אותותיה בכל תחומי החיים, משליכה כידוע גם על ענף ראיית
החשבון. דוחות ומאזנים המוגשים בלחיצתכפתור, כמו גם הקשר עם רואי החשבון שנעשה
כיום לרוב מרחוק, הם רק חלק מהמאפייניםהניצבים לפתחו של הענף. דווקא במציאות
שכזו מצליחה רו”ח מורן לזר לבדל את עצמהבאמצעות משרד בוטיק שבאמתחתה הניחן
בשילוב מנצח בין קידמה ומקצועיות ללאפשרות, בשילוב יחס בין-אישי יוצא מגדר הרגיל.
“המוטו שלי חד וברור, מתן שירות פרימיום ללקוח וראייתו בגובה העיניים. זה אומר זמינות ושקיפות מלאה בכל פעולה,
יחד עם תודעת שירות אישית עד לפרטים הקטנים ביותר. אלו בסופו של יום
האלמנטים שחוסכים כסף ללקוח”, אומרת רו”ח לזר.
הוכחה למאפיינים עליהם מדברת רו”ח לזר, ניתן לקבל דרך שאלון פיננסי ייחודי שפיתחה, המאפשר לה לקבל מידע קונקרטי על מצב הלקוח, במטרה לקבל את הטבות המס המקסימליות עבורו. בנוסף, היא מציגה מומחיות בעולמות הקריפטו והמטבעות הדיגיטליים, תחום אשר הולך ומתפתח בצעדי ענק. מומחיות נוספת כחלק מארגז כלים מקצועי רחב המוצע על ידה, מיצוי זכויות בפרישה מעבודה וקיבוע זכויות.
יתרון נוסף שמציגה רו”ח לזר מקורו באפליקציה ייעודית הניתנת ללא תוספת תשלום לקהל הלקוחות, המאפשרת העברת חומרים וחשבוניות בצורהנגישה, ללא כל צורך בניירת. “הרעיון הוא להעניק שקיפות ללקוחות, כך שיוכלו לראות את דוחות הרווח וההפסד ואת התשלומים לרשויות המס בכל רגע נתון בכדי להיערך תזרימית”. יתרה מכך, מספקת רו”ח לזר מגוון רחב של תכנים מעשירים, לרבות טיפים ועצות פרקטיות הניתנות בצורה חופשית באמצעות אתר האינטרנט של המשרד, והרשתות החברתיות.
ומה לגבי הקשר האישי?
רו”ח לזר, משלבת כלים אימוניים וטיפוליים שלמדה המהווים מרכיב מהותי בתפיסת השירות ההוליסטי המנחה אותה. “לאנשים חשוב לקבל שירות במענה אנושי, שכן השילוב בין הבינה האנושית לבינה המלאכותית הינו השילוב המנצח”.
קישור לכתבה בדה-מרקר:
https://www.themarker.com/labels/shamenet/2023-08-06/ty-article-labels/00000189-ca94-ddac-a3cd-eff57b1d0000